tiistai 21. syyskuuta 2010



















Tos on kuvii Elämä lapselle-konsertist jos olin Mirkun kaa. Ja sit mun koulukirjoi ja penaali. En oo taaskaa päässy päivittelee tätä blogii ku kone on taas vaihteeks rikki. :S Koulus menee iha kivasti. ollaa nyt oltu jotai 3 viikkoo keittiös ja voisin olla siel koko aja, se o nii kivaa! :) ja sit tos on kans kuva mun kokkiveitsist, ne makso 170e ja ne on pelottavan terävät, mut niil on helppo leikkaa. En ainakaa viel oo leikannu mun sormii irti :D