maanantai 26. heinäkuuta 2010


Joo ei mul oo yhtää tuotenäytteit:D

Kävin tänää Elzkun kaa Hesas, käveltii siel jtn 5 tuntii enkä ostanu mitää. :D Tänää ne mun kokkivaatteet tuli postis, ne on ihanat♥ Ja just oikeen kokoset. Laitan joku päivä kuvii. Oon jo hankkinu kaikki 3 aluks tarvittavaa kirjaa, makso yhteensä joku 150e ja noi vaatteet 171,20e =/ No onneks ei tarttenu ite maksaa:D Vitsi mua ärsyttää ku en oo käyny tänä kesänä uimas vaik on ollu ennätys kuuma :O Ihanaa, et helteet jatkuu viel <3 Enää 2 viikkoo lomaa :(

lauantai 17. heinäkuuta 2010







Käytii tänää pikkusiskon, äidin ja kummitädin kaa Lahessa. Ostin koululaukun, tollasen vyön ja paidan. Sit tos on kans kuva piknikist.
Ens viikoks mennää sitte taas maalle.

maanantai 12. heinäkuuta 2010

Hot & Sunny

Espanja voitti MM-Kisat!!!!!!!! Jes jes jes :)
Ihanaa koko loppu kuukaudeks on luvattu tosi lämmintä!!! :)
En oo kyl vielkää päässy uimaa :S
Olin kaverin kaa tänää rannal; otettii aurinkoo ja uitettii jalkoi vedes:D Oli lämmintä vettä.
Ja nii joo tilasin tänää niit kokkivaatteit sielt BB-fashionist =)

maanantai 5. heinäkuuta 2010

Täs on näit kuvii

Mun ekat biksut_:D
Seppäläst
Käsikoru vaa 2e!

Kirpparilt löyty noi 2 paitaa=D

Clas Ohlson:ilt sai kaks tollast aurinkotuolii vaa 14,94E <3

Ehkä maailman siisteimmaät kengät! Vaa 24,95E :D

sunnuntai 4. heinäkuuta 2010

=)

Huomasitte varmaa et muutin vähä ulkoasuu =) Eks ookki ihana? Must ainaki on.

En oo kirjottanu tänne pitkään aikaan, anteeks kaikille.
No mitäs kaikkee on tapahtunu:
-Kävin pikkusiskon kaa ekaa kertaa kahestaa lintsil tos yks päivä. Oli tosi kivaa! Oli aivan mahtava sää, tosi lämmin ja aurinkoinen :) Käytii 4 kertaa vesilaitteis:D Parhaat laitteet oli Salama ja Raketti. Ja tietty vuoristorata! Meen mun yhen kaverin kaa vissii viel toisen kerran tänä vuonna lintsille.

-Käytii Vaarin luona maalla ja oltii viikko siellä ja sit käytii Hesas Mummon luona ja oltii siel pari päivää. Hesas ku oltii nii käytii Seurasaaressa ja siel oli kesyi oravii ja annettii niille kädest pähkinöitä. :)

-Iskä ilmotti mut ja mun pikkusiskon Demipäivään, joka on syyskuussa. Olin siel kaverin kaa viime vuonna ja siel oli tosi kivaa!

-Eilen vietettii äidin ja pikkusiskon kaa Hesassa tyttöjenpäivää. Oli oikee mukavaa! Tuli shoppailtuu oikee kunnolla. :D Sain mun ekat bikinit. Ja käytii kirpparil (mulle vissii eka kerta), sielt löyty pari ihanaa paitaa :) Laitan kuvii noist ostoksist vähä myöhemmin =)

Ihanaa Espanja pääs jalkkiksen mm-kisois välieriin! Mut Saksa tiputti Argentiinan :'( En nää enää Messiiii! :(

Tänää on luvattu tänne n.30 astetta lämmintä! :) Wuhuuuu!