Huomasitte varmaa et muutin vähä ulkoasuu =) Eks ookki ihana? Must ainaki on.
En oo kirjottanu tänne pitkään aikaan, anteeks kaikille.
No mitäs kaikkee on tapahtunu:
-Kävin pikkusiskon kaa ekaa kertaa kahestaa lintsil tos yks päivä. Oli tosi kivaa! Oli aivan mahtava sää, tosi lämmin ja aurinkoinen :) Käytii 4 kertaa vesilaitteis:D Parhaat laitteet oli Salama ja Raketti. Ja tietty vuoristorata! Meen mun yhen kaverin kaa vissii viel toisen kerran tänä vuonna lintsille.
-Käytii Vaarin luona maalla ja oltii viikko siellä ja sit käytii Hesas Mummon luona ja oltii siel pari päivää. Hesas ku oltii nii käytii Seurasaaressa ja siel oli kesyi oravii ja annettii niille kädest pähkinöitä. :)
-Iskä ilmotti mut ja mun pikkusiskon Demipäivään, joka on syyskuussa. Olin siel kaverin kaa viime vuonna ja siel oli tosi kivaa!
-Eilen vietettii äidin ja pikkusiskon kaa Hesassa tyttöjenpäivää. Oli oikee mukavaa! Tuli shoppailtuu oikee kunnolla. :D Sain mun ekat bikinit. Ja käytii kirpparil (mulle vissii eka kerta), sielt löyty pari ihanaa paitaa :) Laitan kuvii noist ostoksist vähä myöhemmin =)
Ihanaa Espanja pääs jalkkiksen mm-kisois välieriin! Mut Saksa tiputti Argentiinan :'( En nää enää Messiiii! :(
Tänää on luvattu tänne n.30 astetta lämmintä! :) Wuhuuuu!