tiistai 16. marraskuuta 2010

LEIJONAT!








Jes me voitettii Karjala turnaus! Oli aivan mahtava isänpäivä, koko päivän olin kattomas lätkää. Eka tsekki-venäjä ja sit illal suomi-ruotsi. Suomi voitti 4-1<3 Sit ku vähä aikaa suostuttelin nii kylhä se äiti suostu sit lopulta ostaa mulle leijonien fanipaidan, mut sil ehol et en sit saa muit joululahjoi. :D Se on kyl nii ihana<3 Makso 50e. Haluun mennä kattoo lisää pelei! Sitte mitäs muuta täs on tapahtunu. Ainiijoo alotan kevääl mun kaverin kaa hiphopin, siistii. :) Oon jo pitkään halunnu alkaa harrastaa sitä. Eli oon vaa tän syyskauden loppuu dancemixis ja sit vaihan ryhmää ja lajii.:D Meil on joulunäytös oisko 11.12? Sain vast viime viikol tietää et yks mun kaveri on siin toises ryhmäs jonka kaa meijät yhdistetää siihe näytökses. Se ei ollu kertonu mulle et on alottanu tanssin. :/ Sen hiphop tunnin ope on muute se Teemu korjuslommi, joka on ollu mm. dances ja talentis siin WFFF:s :D Sanoin puoliks läpäl mun enolle et hommais mulle ja mun pikkusiskolle liput Bon Jovin keikalle niiku et se ois joululahja, mut se ei sit hommannu. :( Aloin kelaa sitä ja oikeesti oisin halunnu iha sikana sinne.

Kirjottelen taas ku jaksan:D