perjantai 28. toukokuuta 2010

Näistä pidän

The challenge is as follows:

1) Link to the person who tagged you.
2) Post the rules on your blog.
3) Write six random things about yourself.
4) Tag three people at the end of your post and link to them.
5) Let each person know they've been tagged and leave a comment on their blog.
6) Let the tagger know when your entry is up.



1) Musiikki
Sellane tanssimusa on parasta :)

2) Eläimet
Ihanii<3


3) Matkustelu
En oo päässy matkustaa melkee mihinkää mut haluisin vaik minne!




4)Leipominen/kokkailu
Parasta tekemistä<3



5) Valokuvaaminen
Se vaa on nii kivaa



6) Tanssiminen
Oon koht harrastanu vuoden tanssii :)

Haastan tähän Elinan, Katin ja Julian:D

tiistai 25. toukokuuta 2010

class outing

Me lähetää meijä luokan kaa huome tampereelle kaheks päiväks :D Meijän pitää olla juna-asemal viimeistää 9.25 vaik juna lähtee 9.46, sit parin tunnin junamatka. Sitte kuudeks tunniks särkkiksee, välil käydää syömäs:) Mä haluun mennä Trombii ja tornaadoo, mut en tiiä uskallanko :/ En oo enne käyny niis. Eikä mun kaveri uskalla tulla niihi mun kaa:( Sit ne ketkä haluu saa mennä delfinaarioo, mä ainaski haluun! :) Sit kuudelta hotellille, puol 9 syömää ja sit nukkumaa.

Sitte seuraavana aamuna pitää herää 7.45 -.- Kauhee aikasin!
Sit aamupalalle ja museoon, siel on joku kenkä-ja jääkiekkonäyttely.
Sit onneks meil on vapaa-aikaaki, saadaa shoppailla 3 tuntiii:D Kuiteski eksytää sinne:D Ja sit kotii.

Tulee kivaa! :)

tiistai 18. toukokuuta 2010

Showtime


Meil on tänää Jäketalol meijä tanssiesitys, vähä jännittää. Ollaa tammikuust asti valmisteltu sitä ja tehää se siis Fame-biisiin. :D Mun asu on: mustat legginssit, pinkit säärystimet, farkkushortsit, toppi, sit sivuponnari ja sellane otsapanta homma:D Ja sit tekoripset on vapaaehtoset mut mä laitan=D Ja sit voimakas meikki.

keskiviikko 12. toukokuuta 2010

Almost summer

Ulkona on ollu koko päivän aivan ihana ilma! Kesä on tullu♥ Tänää oli iha sika kuuma. Jeee, nyt alko 4:n päivän loma ja tänää oli koko peruskoulun vika koe!:D
Kävin tänää amiksen pääsykokees, siel piti lukee joku teksti ja vastaa sen avul kysymyksii ja sit piti suurentaa resepti kolminkertaseks+haastattelu. Meni hyvin :) Toivottavasti pääsen sinne opiskelee, koska leipuri-kondiittori ois mun unelma- ammatti:D Sit ku siin haastattelijana oli kaks naista nii sit se toinen muisti mut ku kävin tutustumas tähä alaa syksyl. :) Sain tänää kans Tet-paikan, Isokydön päiväkodist :) Meil on tetti vikal viikol (3pv)

lauantai 8. toukokuuta 2010

Moij







Olin _taas_ Hesas, tällä kertaa Elinan kaa:) Tos on kuvii mun ostoksist. Huomen sitte äitienpäivä ja sillonki Hesaa mummolaa :)Ja tänää Suomen eka mm-kisa peli! :)

sunnuntai 2. toukokuuta 2010

Adam Lambert :)


Heipparallaa




Käytii tänää Mirkun kaa Hesas vähä shoppailemas ja kattomas Adam Lamberttii ku se oli tänää Stokkal :D Tos on vähä kuvii mun ostoksist.