keskiviikko 16. kesäkuuta 2010

Yeah!

Yhteishaun tulokset tuli ja pääsin kokiks!!!! :)
Siistii, en ois kyl uskonu et 7.5:den keskiarvol pääsis. Mun yks kaveri ja sit yks poika mun ripariltki pääs sinne.

perjantai 11. kesäkuuta 2010

Kesä

Ensinnäki pyydän anteeks et kirjotan tänne aika harvoin!

Ihanaa, kesä! Oon kyl pettyny mun todistuksee, KA 7.5 vaik just ysil piti tsemppaa. Huononi välitodistuksest ku se oli 7.75 Taidan päätyy ammattistarttii joka on kymppiluokka. -.- En ois ikin uskonu joutuvani kymppiluokalle. Mut ei se viel oo varmaa ku yhteishaun tulokset tulee 16. päivä. Pelottaaa!

Kevätjuhla meni hyvin ja sit sen jälkee meil oli sukulaisii kyläs. En saanu mitää stipendei mut mun kaveri sai :) Kesäloma on alkanu hienol sääl, mut nyt on pilvistä ja aik kylmä :( Mul ei oo mitää ihmeellisii kesäsuunnitelmii, vaik haluisin matkustaa vaik minne!

Hyvää kesää kaikille!

keskiviikko 2. kesäkuuta 2010

3 päiväää!

Ihanaa enää 3 päivää ja sit alkaa kauan ootettu kesäloma! Huomen kahteentoist kouluu ja sit on joku ysien gaala. Mitäköhä sielki tehää? Pitää muistaa kamera! :) Sitte perjantaina ysien läksiäiskahvit ruokalas, kevätkirkko ja 2 ja puol tuntii kevätjuhlaharkkoi Järvenpää-talol. Ja sitte lauantaina 10.30 kevätjuhla!
Sitte kerron mun TET:tistä; Olin siis päiväkodissa 3 päivää ja siel oli aivan mahtavaa! :) Ne lapset oli nii ihanii ja ne tykkäs must tosi paljon. Leikin siel niitte kaa koko aja ja sit autoin niit pukemises ja syömises ja nukuin kans päiväunii niitten kaa:D Tetti loppu siis tänää ja nyt on tosi haikee fiilis, koska oisin halunnu jäädä sinne viel. Tulee ikävä niit lapsii. :( Sitku lähin sielt nii ne lapset tuli halaa mua, söpöö<3 Se oli maailman paras Tettipaikka!