maanantai 31. tammikuuta 2011



Hellou :D Vika viikko menossa työssäoppimist, oikeesti eikä en haluu takas kouluu :( Töis on nii kivaa ♥ Oltii viikonloppu stadis mummin 80wee synttäreil :D Käytii lauantain enon ja pikkusiskon kaa pulkkamäes ;D mut sitä edelline viikonloppu oli kyl maailman paras♥ oltii sonjan kaa perjantain hesas, sit lauantain matkamessuil ja sunnuntain luistelemas ja pelaamas lätkää :) Oon yrittäny väsää kesätyöhakemust päiväkotii, mut se o viel vähä kesken. toivottavasti pääsen sinne♥ olin siel ysil TET:is ja siel oli tosi kivaa :)) mitäs muuta... meil ei oo vielkää alkanu "oikee" hiphop vaa meil on viel pari viikkoo jtn poppingii -.- iha perseestä.

perjantai 14. tammikuuta 2011


Hiphop alko keskiviikkona, mut se ope ei ollu muistanu et tunnit alkaa sillo nii meil oliki 2 ihkuu sijaist ja sit ne opetti meille breikkii :D <3
Mä oon nyt ollu viikon siel kyrölän koulun keittiös työssäoppimises ja siel on aivan mahtavaa:) Ne tyypit siel on tosi rentoi ja ne hakee autol mut aamusin ja vie kotiipäi ku pääsen :) Ku mun ois muute aika vaikee päästä sinne ku eka pitäis herää 5.15 ja sit kävellä keskustaa ja siit sit 2 minaa junal. Sil johtaja tyypil on maailman ihanin auto♥ Sellane punane avoauto bemari :) Vitsi ois siistii jos vois vaa lopettaa koulun ja jäädä sinne töihi :D Oon oppinu siel vaikka mitä! Se on tosi hyvä paikka ku siel on samas keittiö eli ruokajutut ja tälläset ja sit ku se on ala-aste nii ne lapset, jotka käy siel syömäs♥ Niitte aikuisten jutut on kyl nii hienoo kuunneltavaa :DD

maanantai 10. tammikuuta 2011

2011


Drinkki ;)
En oo kirjottanu tänne taas miljoonaa vuotee, mut hyvää uutta vuotta kaikille!
Uus vuos meni kivasti, bilettäen tottakai:D En tehny mitää uudenvuoden lupauksii ku en kuitenkaa pidä niit ikinä.


Sofi pelkäs rakettei ja täris sohvan alla :(