perjantai 31. joulukuuta 2010






Sofi sai joululahjaks tollasen kanan (:





Ihanaa ku on loma, oon nukkunu melkee joka päivä ainaki yli yhteentoista :)
Joulu meni kivasti vaik oltiiki tää joulu kotona.
Kävin pikkusiskon kaa tos yks päivä stadis aleissa, löyty varmaa miljoona paitaa ja huivi :D Sit keskiviikkona tehtii sonjan kaa muffinssei ja niist tuli hyvii<3 Tänää on uudenvuodenaatto (: Aattelin valvoo koko ens yön :P

Tollasen lilan huivin löysin, makso vaa 3 euroo











perjantai 17. joulukuuta 2010

Oon taas vähä ollu laiska päivittelee tätä blogii :D

Mut joo; meil oli viime lauantain se tanssi esitys ja se meni tosi hyvin. :)
Mut mua häiritsee iha sikana ku en tiiä mikä biisi meil oli siin ja se oli tosi hyvä ;) Kukaa muukaa ei tiiä ja kysyin facebookis silt opeltki, mut eipä oo vastannu. :S
Sain vihdoinki uuden kännykän! :) En tajuu mite oon pärjänny ilma puhelint varmaa 2 kuukaut AINAKI :O






Tää viikko on ollu koulus jotenki erityisen kiva. :) keittiös ollaa oltu koko viikko ja meijä luokkalaiset on ollu mukavii (: Tänää tehtii piparkakkutaikinaa<3 Keskiviikkona meil oli 2 asiakastilaisuut samana päivänä ja ne meni hyvin. Mun ope sano et pääsisin ehk työssäoppimisee tekee poliiseille ruokaa, mut en sit pääsekkää. :( Maanantain selvii et pääsenkö fazer amicalle. Toivottavasti pääsen. Viel 3 päivää kouluu ja sit alkaa joululoma<3
Tänä jouluna me ollaa kotona vaik aina ollaa menty jouluna kellikselle, iha tyhmää :S
Haluisin jo et se hiphop alkais, en jaksa oottaaa! :) Alan siis harrastaa sitä sonjan kaa :)


lauantai 4. joulukuuta 2010


Sofin kaa pulkkailemas :)









Sofi on iha innoissaa lumesta, se taitaa olla enemmä talvikoira ku kesäkoira:D
Eipä täs oo mitää ihmeempii tapahtunu paitsi et meil o iha sikana vapaapäivii amiksest ja nyt se kyl vähä jo ärsyttää ku oli 2 päivää kipeenä+6 päivän loma. -.-

perjantai 3. joulukuuta 2010

Kivaku tänää just ois ollu hyvä tilaisuus soittaa sinne KETO:n toimistoo, nii sit se ei tietenkää oo perjantaisi auki. -.- Oisin kysyny siit hiphop jutust ku ne ei vastaa mun palautteesee. :S Oon muute nyt kirjottanu iha sika usein tähä blogii, sain vähä inspist ku luin muitte blogei :D




Sofi ja luu


Noi vaatteet laitan vissii meijä tanssiesityksee :) (paitsi en tota farkkupaitaa) Eile oli kivat harkat, ku se toinenki ryhmä mis mun kaveri on nii oli siel. Pitää vaa oppii viel kunnol ne liikkeet :DD

torstai 2. joulukuuta 2010





Tota me käytetää aina ku sofi haukkuu, ku sil o siin vähä ongelmii. Toi on sellane paineilmapullo.





Käytii pikkusiskon kaa mäkis ja jouduttii venaa niit ruokii tunti :O Siis tosi huonoo palveluu, muut sai ruokansa paljo nopeemmi. :S Ja sit saatii korvaukseks vaa ilmaset jätskit. Lähetin vähä palautetta sinne.





Toi muumi-kalenteri on mun ja toi toine sofin :P


Sofi♥








Viel yhet harkat ja lavaharkat nii sit esitys :D

keskiviikko 1. joulukuuta 2010
























Olin viikko sit sunnuntaina elzkun kaa stadis kattomas joulukadun avajaisii. Tuli kunnon joulufiilis :) Ja sit tehtii eile pipareit. Tänää sai avaa joulukalenterin ekan luukun :P Mul onki muumikalenteri :DD Sit Sofillekki on oma kalenteri, mis on koiransuklaat. :) Meil on työssäoppiminen 4 viikkoo olikse nyt 10.1-6.2, ope päättää paikat, et varmaa jossai stadis. Oon iha yllättyny ku sain matikan kokeest 2 puol :O Amikses siis arvosanat on 1-3. En nyt jaksa kirjottaa enempää...