sunnuntai 12. kesäkuuta 2011


Aivan mahtava päivä! Oltii pikkusiskon kaa stadis kattomas Mikkeee♥ Se palkittii vuoden helsinkiläisurheilijana. Siel oli joku 15 tyttöö ja sit me kaikki tytöt seurattii mikkee ku se meni järjestyksen valvojien kaa johonki kahvilaa lehdistötilaisuutee ja venattii siin kahvilan ees joku tunti♥ ja sit mikke tuli ja saatii nimmarit ja yhteiskuvat :) Sit enää oli 5 tyttöö ja käveltii miken peräs kaupungil muutaman metrin pääs ja sit se feidas meijät ja meni kiinalaisee syömää:(

maanantai 6. kesäkuuta 2011

Empäs ookkaa kirjottanu ku viimeks maaliskuus, hups ;D

Nyt on kesääää♥ Olin tänää nuorten palvelupassi- koulutukses, se on sellane et sen avul on sit helpompi saada töitä ;) se kesti koko päivän -.- oli vähä raskast kuunnella aamust kaikkii luentoi, varsinki ku ne melkee kaikki asiat on selitetty ennestää miljoona kertaa. Sit siel sai ruokaa ja iltapäiväl oli ryhmätöit. Kortti tulee postis:D Nukuin äske vähä takapihal =) Ainii ostin eile vihdoinki sellase ihanan viininpunase lippiksen Beamhillist♥ Makso 52€. Oisin halunnu lilan, mut en oo löytäny. Meil on vihdoinki grilli, eli NY RILLATAA :p Olin toukokuus työssäoppimas Messukeskuksen Fazer Amica Ravintolois, opin siel iha sikana ja oli tosi kivaa :) Sain K3 kaikest, enkä ois halunnu lähtee sielt.
Mitäs kesäl... sekoiluu kavereiden kaa, kesätöit heinä-elokuus päiväkodin keittiös, Summer Up med Sonssu, lintsille isol porukal ym. :)


SUOMIIIII♥ LEIJONAAAAAAT♥

sunnuntai 20. helmikuuta 2011

Hiihtoloma jes! :) Kouluu ehti olla 2 viikkoo työssäoppimisen jälkee ja eihä se tietenkää tuntunu kivalt palaa kouluu sen jälkee. :/ Siel oli mahtavaa ja sain hyvät arvostelut, H2:sen kokonaisarvosanaks. :) Ja vikana päivänä ne osti mulle lahjan♥ sain muumimukin ja karkkii, awww :) mut koulus oli kiva to-pe ekal viikol ku olin salis iltavuoros nii oli kouluu 13-19, torstain tiskasin jtn 5 tuntii ;D ja perjantain pääsin tarjoilee :) se oli kivaa ku sai kantaa lasei tarjottimel ja kaikkee mut käsi tuli tosi kipeeks. :( opin kans avaa skumppapullon :P se oli aika jännää :) mut joo nyt takas tähä lomaa, mul ei oo oikee mitää lomasuunnitelmii mut tänää oli ihan paras päivä! oltii sonjan kaa kattomas jokerit-blues ja blues vei rankkareil 2-1 ♥ siel oli putouksen munamies ja harjakainen pudottamas kiekon :)) viime viikol alko vihdoinki se oikee hiphop ku oikee opeki oli siel♥ oli parhaat harkat ikinä! en jaksa oottaa seuraavii harkkoi. harmi et täl viikol ei oo ku on loma :( meijä palloilukerho ryhmä osallistuu säbäkisoihi ja meil on pinkit pelipaidat ;DD jes.

maanantai 31. tammikuuta 2011



Hellou :D Vika viikko menossa työssäoppimist, oikeesti eikä en haluu takas kouluu :( Töis on nii kivaa ♥ Oltii viikonloppu stadis mummin 80wee synttäreil :D Käytii lauantain enon ja pikkusiskon kaa pulkkamäes ;D mut sitä edelline viikonloppu oli kyl maailman paras♥ oltii sonjan kaa perjantain hesas, sit lauantain matkamessuil ja sunnuntain luistelemas ja pelaamas lätkää :) Oon yrittäny väsää kesätyöhakemust päiväkotii, mut se o viel vähä kesken. toivottavasti pääsen sinne♥ olin siel ysil TET:is ja siel oli tosi kivaa :)) mitäs muuta... meil ei oo vielkää alkanu "oikee" hiphop vaa meil on viel pari viikkoo jtn poppingii -.- iha perseestä.

perjantai 14. tammikuuta 2011


Hiphop alko keskiviikkona, mut se ope ei ollu muistanu et tunnit alkaa sillo nii meil oliki 2 ihkuu sijaist ja sit ne opetti meille breikkii :D <3
Mä oon nyt ollu viikon siel kyrölän koulun keittiös työssäoppimises ja siel on aivan mahtavaa:) Ne tyypit siel on tosi rentoi ja ne hakee autol mut aamusin ja vie kotiipäi ku pääsen :) Ku mun ois muute aika vaikee päästä sinne ku eka pitäis herää 5.15 ja sit kävellä keskustaa ja siit sit 2 minaa junal. Sil johtaja tyypil on maailman ihanin auto♥ Sellane punane avoauto bemari :) Vitsi ois siistii jos vois vaa lopettaa koulun ja jäädä sinne töihi :D Oon oppinu siel vaikka mitä! Se on tosi hyvä paikka ku siel on samas keittiö eli ruokajutut ja tälläset ja sit ku se on ala-aste nii ne lapset, jotka käy siel syömäs♥ Niitte aikuisten jutut on kyl nii hienoo kuunneltavaa :DD

maanantai 10. tammikuuta 2011

2011


Drinkki ;)
En oo kirjottanu tänne taas miljoonaa vuotee, mut hyvää uutta vuotta kaikille!
Uus vuos meni kivasti, bilettäen tottakai:D En tehny mitää uudenvuoden lupauksii ku en kuitenkaa pidä niit ikinä.


Sofi pelkäs rakettei ja täris sohvan alla :(



perjantai 31. joulukuuta 2010






Sofi sai joululahjaks tollasen kanan (:





Ihanaa ku on loma, oon nukkunu melkee joka päivä ainaki yli yhteentoista :)
Joulu meni kivasti vaik oltiiki tää joulu kotona.
Kävin pikkusiskon kaa tos yks päivä stadis aleissa, löyty varmaa miljoona paitaa ja huivi :D Sit keskiviikkona tehtii sonjan kaa muffinssei ja niist tuli hyvii<3 Tänää on uudenvuodenaatto (: Aattelin valvoo koko ens yön :P

Tollasen lilan huivin löysin, makso vaa 3 euroo