En oo kirjotellu vähää aikaa, mutta mitäs täs on tapahtunu:
Olin tänää Elzkun ja sen perheen kaa Jumbos, mul ei ollu oikee rahaa nii en sit ostanu mitää, olin enemmä niinku makutuomarina :D
Koulussa on tyhmä teoria jakso mikä kestää johki joulukuuhu. Ei päästä keittiöö ku vaa viikoks ku on valinnais kurssina ruokamatka eurooppaa. Meil on nyt niinku kaikkii normei aineit täs jaksos eli enkkuu, fyssaa, atk:t, matikkaa, yhteiskuntaoppii jne. -.- Meil oli tiistain koulus joku hyvinvointipäivä, sillo saatii ihana aamupala, siivottii koulun pihaa ja kierreltii eri rasteil. Ja meijä koulu muuttu savuttomaks. (Y) Must se on hyvä juttu, koska en polta. Kiva huomen 8-18 kouluu, ku on se palloilukerho 16.30-18. Mut siel on kyl tosi kivaa ja siel on ihanii ihmisii :) Pelataa huome taas säbää. <3
Pääsin muute hygieniapassi testin läpi ja sain perjantain hygienia passin, jeee :) Sitä niinku tarttee et pääsee töihi ravintolaa ym.
Meen muute keskiviikkona Elzkun kaa Hartwalille kattoo Lady Gagaa, siistii vaikken mikää hirvee fani ookkaa. :D Mut liput saatii ilmaseks =D
Viel 2 viikkoo kouluu nii sit on kauan ootettu syysloma<3