perjantai 31. joulukuuta 2010






Sofi sai joululahjaks tollasen kanan (:





Ihanaa ku on loma, oon nukkunu melkee joka päivä ainaki yli yhteentoista :)
Joulu meni kivasti vaik oltiiki tää joulu kotona.
Kävin pikkusiskon kaa tos yks päivä stadis aleissa, löyty varmaa miljoona paitaa ja huivi :D Sit keskiviikkona tehtii sonjan kaa muffinssei ja niist tuli hyvii<3 Tänää on uudenvuodenaatto (: Aattelin valvoo koko ens yön :P

Tollasen lilan huivin löysin, makso vaa 3 euroo











perjantai 17. joulukuuta 2010

Oon taas vähä ollu laiska päivittelee tätä blogii :D

Mut joo; meil oli viime lauantain se tanssi esitys ja se meni tosi hyvin. :)
Mut mua häiritsee iha sikana ku en tiiä mikä biisi meil oli siin ja se oli tosi hyvä ;) Kukaa muukaa ei tiiä ja kysyin facebookis silt opeltki, mut eipä oo vastannu. :S
Sain vihdoinki uuden kännykän! :) En tajuu mite oon pärjänny ilma puhelint varmaa 2 kuukaut AINAKI :O






Tää viikko on ollu koulus jotenki erityisen kiva. :) keittiös ollaa oltu koko viikko ja meijä luokkalaiset on ollu mukavii (: Tänää tehtii piparkakkutaikinaa<3 Keskiviikkona meil oli 2 asiakastilaisuut samana päivänä ja ne meni hyvin. Mun ope sano et pääsisin ehk työssäoppimisee tekee poliiseille ruokaa, mut en sit pääsekkää. :( Maanantain selvii et pääsenkö fazer amicalle. Toivottavasti pääsen. Viel 3 päivää kouluu ja sit alkaa joululoma<3
Tänä jouluna me ollaa kotona vaik aina ollaa menty jouluna kellikselle, iha tyhmää :S
Haluisin jo et se hiphop alkais, en jaksa oottaaa! :) Alan siis harrastaa sitä sonjan kaa :)


lauantai 4. joulukuuta 2010


Sofin kaa pulkkailemas :)









Sofi on iha innoissaa lumesta, se taitaa olla enemmä talvikoira ku kesäkoira:D
Eipä täs oo mitää ihmeempii tapahtunu paitsi et meil o iha sikana vapaapäivii amiksest ja nyt se kyl vähä jo ärsyttää ku oli 2 päivää kipeenä+6 päivän loma. -.-

perjantai 3. joulukuuta 2010

Kivaku tänää just ois ollu hyvä tilaisuus soittaa sinne KETO:n toimistoo, nii sit se ei tietenkää oo perjantaisi auki. -.- Oisin kysyny siit hiphop jutust ku ne ei vastaa mun palautteesee. :S Oon muute nyt kirjottanu iha sika usein tähä blogii, sain vähä inspist ku luin muitte blogei :D




Sofi ja luu


Noi vaatteet laitan vissii meijä tanssiesityksee :) (paitsi en tota farkkupaitaa) Eile oli kivat harkat, ku se toinenki ryhmä mis mun kaveri on nii oli siel. Pitää vaa oppii viel kunnol ne liikkeet :DD

torstai 2. joulukuuta 2010





Tota me käytetää aina ku sofi haukkuu, ku sil o siin vähä ongelmii. Toi on sellane paineilmapullo.





Käytii pikkusiskon kaa mäkis ja jouduttii venaa niit ruokii tunti :O Siis tosi huonoo palveluu, muut sai ruokansa paljo nopeemmi. :S Ja sit saatii korvaukseks vaa ilmaset jätskit. Lähetin vähä palautetta sinne.





Toi muumi-kalenteri on mun ja toi toine sofin :P


Sofi♥








Viel yhet harkat ja lavaharkat nii sit esitys :D

keskiviikko 1. joulukuuta 2010
























Olin viikko sit sunnuntaina elzkun kaa stadis kattomas joulukadun avajaisii. Tuli kunnon joulufiilis :) Ja sit tehtii eile pipareit. Tänää sai avaa joulukalenterin ekan luukun :P Mul onki muumikalenteri :DD Sit Sofillekki on oma kalenteri, mis on koiransuklaat. :) Meil on työssäoppiminen 4 viikkoo olikse nyt 10.1-6.2, ope päättää paikat, et varmaa jossai stadis. Oon iha yllättyny ku sain matikan kokeest 2 puol :O Amikses siis arvosanat on 1-3. En nyt jaksa kirjottaa enempää...

tiistai 16. marraskuuta 2010

LEIJONAT!








Jes me voitettii Karjala turnaus! Oli aivan mahtava isänpäivä, koko päivän olin kattomas lätkää. Eka tsekki-venäjä ja sit illal suomi-ruotsi. Suomi voitti 4-1<3 Sit ku vähä aikaa suostuttelin nii kylhä se äiti suostu sit lopulta ostaa mulle leijonien fanipaidan, mut sil ehol et en sit saa muit joululahjoi. :D Se on kyl nii ihana<3 Makso 50e. Haluun mennä kattoo lisää pelei! Sitte mitäs muuta täs on tapahtunu. Ainiijoo alotan kevääl mun kaverin kaa hiphopin, siistii. :) Oon jo pitkään halunnu alkaa harrastaa sitä. Eli oon vaa tän syyskauden loppuu dancemixis ja sit vaihan ryhmää ja lajii.:D Meil on joulunäytös oisko 11.12? Sain vast viime viikol tietää et yks mun kaveri on siin toises ryhmäs jonka kaa meijät yhdistetää siihe näytökses. Se ei ollu kertonu mulle et on alottanu tanssin. :/ Sen hiphop tunnin ope on muute se Teemu korjuslommi, joka on ollu mm. dances ja talentis siin WFFF:s :D Sanoin puoliks läpäl mun enolle et hommais mulle ja mun pikkusiskolle liput Bon Jovin keikalle niiku et se ois joululahja, mut se ei sit hommannu. :( Aloin kelaa sitä ja oikeesti oisin halunnu iha sikana sinne.

Kirjottelen taas ku jaksan:D