torstai 22. huhtikuuta 2010

Että sillä lailla

Olin eile Suomen tivolis Elinan kaa, meil oli tosi kivaa siel ja tällee, paitsi et oksensin 4 kertaa:( Tuli iha sika huono olo sen yhen laitteen jälkee ku mentii eka pahimpaa. Sit tänää kävin koulus terkkaril ja lähin kotii keske päivän ku tuli huono olo. Nytki oksettaa vähä:( Koko aja ku sulkee silmät nii tuntuu et maailma pyörii. Mut sit iloisimpii asioihi; meil oli terveystiedon tunnil sellane nou hätä- visailu nii oltii mun kaverin kaa parhait meijä luokast ja voitettii välipalapatukoit! :) Sit ku meil oli lauantain sukujuhlat nii sain kivasti rahaa:D Vois lähtee shoppailee. Mul oli maanantain sweet 16 synttärit=D Aloin kelaa et vähä vuodet menee noppaa, justha mä täytin 13. Meil ei ollu sillo maanantain harkkoi, ku meijän tanssiope on sairaslomal. :( Kiva, mul ja mun kaveril on viikko aikaa tehä äikän esitelmä vapaa valintaisest aiheest, tehää kai uhanalaisist eläimist:) Kaikki muut on varmaa saanu omansa jo valmiiks mut meil meni kaua aikaa miettii aihe mist molemmat tykkäis. Ja sen esitelmän pitää kestää melkee puol tuntii!:O Kauheeta, en haluis esittää sitä:( Tänää muute ku pyöräilin kouluu aamul nii sato rakeit:O Ja meillpä on muute uus naapuri, sellane punapäine mummeli:D Vaikuttaa kivalt.

tiistai 13. huhtikuuta 2010

It's spring

Aivan mahtavat fiilarit! Ulkona ihana ilma. Ja sain terveystiedon kokeest KYMPIN :) Se oli siis se ensiapukoe. Kävin Lauran kaa mäkis tänää ja sit kävin ostaa Hannalle lahjan. Ihanaa ku tulee kevät ja kesä! Saa pyöräillä eikä tartte käyttää takkii. Mun jalat o iha sika kipeit ku meil oli eile liikas kuntovoimisteluu ja se yks liike mitä me tehtii sattuu nyt :( Kiva ku meil oli koulus sellane äänestys et äänestettii luokast kaikkee tyylii et vuoden prinsessa, vuoden leija ja tällee nii mua äänestettii vuoden tuttifrutiks, ja vaa sen takii et mul sattuu tänää olee värikkäät vaatteet. EN tod oo mikää fruide! Nii joo sit meil oli _ihana_ ruotsin sijaine tänää, annettii sen nimeks sims:D Koska se näytti iha sellaselt simssin vanhukselt. Sil oli iha valkoset hiukset :/ Meil on lauantain sukujuhlat ku mul ja Mirkul o sillo niinku sukulaisille meijä yhteiset synttärit, no jes. Mun kummitädil oli mulle ja Mirkulle synttäriyllätys ja se oli sellane et mentii Hesaa kattoo Liisa ihmemaassa, se oli hyvä :)

maanantai 5. huhtikuuta 2010




Tos on tollane ihana paita minkä oon ostanu vähä aika sit Seppäläst:D