sunnuntai 12. kesäkuuta 2011


Aivan mahtava päivä! Oltii pikkusiskon kaa stadis kattomas Mikkeee♥ Se palkittii vuoden helsinkiläisurheilijana. Siel oli joku 15 tyttöö ja sit me kaikki tytöt seurattii mikkee ku se meni järjestyksen valvojien kaa johonki kahvilaa lehdistötilaisuutee ja venattii siin kahvilan ees joku tunti♥ ja sit mikke tuli ja saatii nimmarit ja yhteiskuvat :) Sit enää oli 5 tyttöö ja käveltii miken peräs kaupungil muutaman metrin pääs ja sit se feidas meijät ja meni kiinalaisee syömää:(

maanantai 6. kesäkuuta 2011

Empäs ookkaa kirjottanu ku viimeks maaliskuus, hups ;D

Nyt on kesääää♥ Olin tänää nuorten palvelupassi- koulutukses, se on sellane et sen avul on sit helpompi saada töitä ;) se kesti koko päivän -.- oli vähä raskast kuunnella aamust kaikkii luentoi, varsinki ku ne melkee kaikki asiat on selitetty ennestää miljoona kertaa. Sit siel sai ruokaa ja iltapäiväl oli ryhmätöit. Kortti tulee postis:D Nukuin äske vähä takapihal =) Ainii ostin eile vihdoinki sellase ihanan viininpunase lippiksen Beamhillist♥ Makso 52€. Oisin halunnu lilan, mut en oo löytäny. Meil on vihdoinki grilli, eli NY RILLATAA :p Olin toukokuus työssäoppimas Messukeskuksen Fazer Amica Ravintolois, opin siel iha sikana ja oli tosi kivaa :) Sain K3 kaikest, enkä ois halunnu lähtee sielt.
Mitäs kesäl... sekoiluu kavereiden kaa, kesätöit heinä-elokuus päiväkodin keittiös, Summer Up med Sonssu, lintsille isol porukal ym. :)


SUOMIIIII♥ LEIJONAAAAAAT♥