
Aivan mahtava päivä! Oltii pikkusiskon kaa stadis kattomas Mikkeee♥ Se palkittii vuoden helsinkiläisurheilijana. Siel oli joku 15 tyttöö ja sit me kaikki tytöt seurattii mikkee ku se meni järjestyksen valvojien kaa johonki kahvilaa lehdistötilaisuutee ja venattii siin kahvilan ees joku tunti♥ ja sit mikke tuli ja saatii nimmarit ja yhteiskuvat :) Sit enää oli 5 tyttöö ja käveltii miken peräs kaupungil muutaman metrin pääs ja sit se feidas meijät ja meni kiinalaisee syömää:(
