torstai 12. elokuuta 2010

Täytyy kyl sanoo et amikses on mahtavaa. :D Meil on tosi rento luokkis ja tuutorit ja me päästää ain aikasemmi! :D Meil on kyl aika ihme lukkarit, joka viikko erilaine ja sit jos on joku juttu nii meil voi olla kuulemma kouluu iltasinki ja lauantaisi:O Meijän luokkaki vaikuttaa iha kivalt, 10 tyttöö ja 9 poikaa. Meijät kaikki jtn 40 hotelli-, ravintola- ja catering-alan opiskelijaa jaettii kahtee ryhmää nii en päässy mun kaverin kaa samaa mut ei haittaa enää ku oon saanu pari uutta kaverii :) Me saatii tänää jotku opiskelijaposti tunnukset keudan nettisivuille. Sit aina ku me mennää syömää nii pitää näyttää KELA-korttii :/ Kiva sit jos se unohtuu. Ja aina keittopäivänä me saadaa jälkkärii, eli tänää saatii. :) En tunne ketää silt mun luokalt entuudestaa paitsi yhen pojan joka oli mun kaa samal riparil mut ei me tunneta toisiimme. Kiva huomen pitää herää kuudelt ku koulu alkaa 8.15, tänää lähin puolelt nii meinasin myöhästyy :S Onneks meijän lukkarii tuli muutos et päästäänki jo ens viikol keittiöö ku muute ei oltais päästy kuukautee, ois ollu vaa teoriaa. Eile muute tutustuttii kattamisee ja kaikkii maailman viinilaseihi ja sellasii =D

maanantai 9. elokuuta 2010

Huomen sit alkaa koulu. :/ Iha tyhmää ku kesäloma loppuu. Mut sillee kuiteski ootan huomist innol. Pitää herää aikasi ku siel pitää olla jo ysilt :( En vielkää tiiä mitkä vaatteet laitan. Kauhee vaatekriisi! :S Viime yön oli kauhee ukkone, se oli oikeesti pelottava! Mut sain hienon kuvan salamast:D Kävin toissapäivänä kampaajal, nää hiukset on ihanan väriset sellaset ruskeet ja näis on vähä punast, mut se ei oikee näy :/ Mut nää on liian lyhyet :( Haluun vanhat hiukset takas! Tai ainaki vähä pidemmät ku nää.. pikkusiskon mielest näytän silt twilihgt:n alice cullenilt. Viime torstain oli aivan mahtava päivä ku olin kaverin ja sen pikkuveljen kaa lintsil. :) Se pikkuveli tuli mun kaa rakettii! :)

sunnuntai 1. elokuuta 2010


Tää makso vaa kympin by H&M


Toi paita oli vaa 4,90E GT:s





Käytii eile kattomas perheen ja enon kaa HJK-VPS jalkkispelii, siel oli iha kivaa :D HJK voitti 3-0 =) Sitä enne käytii Raxis syömäs ja ostamas pikkusiskolle PUMA-laukku. Tää viikko on ollu aika kiva ja menny tosi noppaa ku oon ollu jonku kaverin kaa melkee joka päivä. :) Enää huomisest viikko lomaa. :( Meen Mirkun kaa huome hesaa ostaa koulutarvikkeit. Ja sit meen joku päivä lintsille kaverin ja sen pikkuveljen kaa. :)