lauantai 13. helmikuuta 2010

Moips!

En oo kirjottanu tänne vähä aikaan..... Oon tänää menos Prismaa Elinan kaa :D Elina on siis mun tanssikaveri. Eile oli koulus halipäivä ja se oli kyl paras halipäivä ikinä! ♥ Sain melkee 30 nimee mun sydämee. =D Olin tiistain ekaa kertaa lätkäpelis isin ja pikkusiskon kaa ja siel oli iha sika siistii! Hifk-Blues siis. Kannustan Bluessii ja hävittii 3-2, mut ei se mitää :D Isi sano et Bluessin yks pelaaja on mulle jtn tosi kaukast sukuu, vähä siistii jos o. =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti