tiistai 13. huhtikuuta 2010
It's spring
Aivan mahtavat fiilarit! Ulkona ihana ilma. Ja sain terveystiedon kokeest KYMPIN :) Se oli siis se ensiapukoe. Kävin Lauran kaa mäkis tänää ja sit kävin ostaa Hannalle lahjan. Ihanaa ku tulee kevät ja kesä! Saa pyöräillä eikä tartte käyttää takkii. Mun jalat o iha sika kipeit ku meil oli eile liikas kuntovoimisteluu ja se yks liike mitä me tehtii sattuu nyt :( Kiva ku meil oli koulus sellane äänestys et äänestettii luokast kaikkee tyylii et vuoden prinsessa, vuoden leija ja tällee nii mua äänestettii vuoden tuttifrutiks, ja vaa sen takii et mul sattuu tänää olee värikkäät vaatteet. EN tod oo mikää fruide! Nii joo sit meil oli _ihana_ ruotsin sijaine tänää, annettii sen nimeks sims:D Koska se näytti iha sellaselt simssin vanhukselt. Sil oli iha valkoset hiukset :/ Meil on lauantain sukujuhlat ku mul ja Mirkul o sillo niinku sukulaisille meijä yhteiset synttärit, no jes. Mun kummitädil oli mulle ja Mirkulle synttäriyllätys ja se oli sellane et mentii Hesaa kattoo Liisa ihmemaassa, se oli hyvä :)
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti