keskiviikko 2. kesäkuuta 2010

3 päiväää!

Ihanaa enää 3 päivää ja sit alkaa kauan ootettu kesäloma! Huomen kahteentoist kouluu ja sit on joku ysien gaala. Mitäköhä sielki tehää? Pitää muistaa kamera! :) Sitte perjantaina ysien läksiäiskahvit ruokalas, kevätkirkko ja 2 ja puol tuntii kevätjuhlaharkkoi Järvenpää-talol. Ja sitte lauantaina 10.30 kevätjuhla!
Sitte kerron mun TET:tistä; Olin siis päiväkodissa 3 päivää ja siel oli aivan mahtavaa! :) Ne lapset oli nii ihanii ja ne tykkäs must tosi paljon. Leikin siel niitte kaa koko aja ja sit autoin niit pukemises ja syömises ja nukuin kans päiväunii niitten kaa:D Tetti loppu siis tänää ja nyt on tosi haikee fiilis, koska oisin halunnu jäädä sinne viel. Tulee ikävä niit lapsii. :( Sitku lähin sielt nii ne lapset tuli halaa mua, söpöö<3 Se oli maailman paras Tettipaikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti