perjantai 15. lokakuuta 2010

Gaga oh-la-laa

Olin siis keskiviikkona Elzkun kaa Lady Gagan keikal. Oli aivan mahtava keikka! :) Täs on pari kuvaa siit.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti