strawberrydream
perjantai 15. lokakuuta 2010
Gaga oh-la-laa
Olin siis keskiviikkona Elzkun kaa Lady Gagan keikal. Oli aivan mahtava keikka! :) Täs on pari kuvaa siit.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti