maanantai 6. kesäkuuta 2011

Empäs ookkaa kirjottanu ku viimeks maaliskuus, hups ;D

Nyt on kesääää♥ Olin tänää nuorten palvelupassi- koulutukses, se on sellane et sen avul on sit helpompi saada töitä ;) se kesti koko päivän -.- oli vähä raskast kuunnella aamust kaikkii luentoi, varsinki ku ne melkee kaikki asiat on selitetty ennestää miljoona kertaa. Sit siel sai ruokaa ja iltapäiväl oli ryhmätöit. Kortti tulee postis:D Nukuin äske vähä takapihal =) Ainii ostin eile vihdoinki sellase ihanan viininpunase lippiksen Beamhillist♥ Makso 52€. Oisin halunnu lilan, mut en oo löytäny. Meil on vihdoinki grilli, eli NY RILLATAA :p Olin toukokuus työssäoppimas Messukeskuksen Fazer Amica Ravintolois, opin siel iha sikana ja oli tosi kivaa :) Sain K3 kaikest, enkä ois halunnu lähtee sielt.
Mitäs kesäl... sekoiluu kavereiden kaa, kesätöit heinä-elokuus päiväkodin keittiös, Summer Up med Sonssu, lintsille isol porukal ym. :)


SUOMIIIII♥ LEIJONAAAAAAT♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti