Moii
Vähä siistii, Jani Toivola oli tänää meijän koulus ku siel järjestettii Talent. :D Sen voitti yks beatboxeri (en oo varma kirjotetaanks tollee) Sit me mentii dataa ussan tunnil ku tehtii jtn esitelmää ja se piti saaada valmiiks mut ei saatu. :/ Ja sit päästii puol tuntii aikasemmi ku opon tunnil oli sijaine! :) Oon oottanu pitkää, et Elloksen paketti tulis, ku tilasin sielt kaaikkii kivoi vaatteit nii se tuli kai eile :D
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti