strawberrydream
perjantai 29. tammikuuta 2010
Pakko kirjottaa viel toinen!
Himmee kuulustelu, äiti ja isi tuli tänne vaaa stalkkaa mitä mä teen koneel. "Mikäs tää facebook juttu on? uuuu, sullahan on poikia kavereina siellä!" Ei juma!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti