perjantai 29. tammikuuta 2010

Pakko kirjottaa viel toinen!

Himmee kuulustelu, äiti ja isi tuli tänne vaaa stalkkaa mitä mä teen koneel. "Mikäs tää facebook juttu on? uuuu, sullahan on poikia kavereina siellä!" Ei juma!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti