sunnuntai 28. helmikuuta 2010

Jeeee voitettii pronssiii! ♥

Oon nii ilone. :) Aivan mahtava peli ja varsinki 3. erä.
Iha tyhmää ku huomen alkaa koulu :( En oo tehny mitää järkevää koko lomal, paitsi et kävin ostaa pillit :D (vihdoinki) Nyt tekee mieli leipoo. Jes, harkat jatkuu huomen:D Marja Tyrni voitti eile putouksen, must Keten ois pitäny voittaa, mut kaikist niist kyl Jonen. =D

1 kommentti: