sunnuntai 21. helmikuuta 2010

Moii

Jes, vihdoinki loma!
Tätä on kyl ootettu! Vitsi oon pettyny mun ruotsin kokeesee
ku se tuntu tosi helpolt ja luulin et saan ysin nii sielt tuliki 7½ :O
Kiva, sit ku loma loppuu nii on jo yhteishaku,
aijon siis hakee leipuri-kondiittoriks.
Pitää alkaa loman jälkee tsemppaa koulus.
Tuntuu et ois vast kasin kevät ku opo sano sillo et miettikääs
kesäl ahkerasti mihi haluutte peruskoulun jälkee.
En aijo vissii nyt lomal tehä mitää erityist ku olla vaa kotona
ja rentoutuu ja sit meen kyl varmaa Hesaa shoppaa :D
Meijän koira, Sofi on nyt kipeee :( Oon huolissani siit ku se ei ees juo.

2 kommenttia: