Ulkona on aivan ihana ilma♥ Tekis mieli ottaa vaa aurinkoo koko aja niinku tein välkäl :D Tänää oli kiva vaa 4 tunnin päivä ku meil vaihtu jakso, tää uus jakso on ihana, pisin päivä kasist kolmee. Olin koulun jälkee Elinan kaa Prismas ja sit käytii spice ices syömäs jätskit. otin karkkiunelman, mikä oli toosi hyvää :) Illal sit harkat. Viimeviikosta sen verran et olin _taas_ Hesas shoppaamas, ostin pinkin topin, turkoosin t-paidan ja farkut, koitan laittaa niist kuvii tänne jossai vaihees:D Ja sit olin eile Elinal kattomas sen kaniii :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti