Tänää on siis Earth Hour, eli sammutetaa valot klo.20.30-21.30! Kaikki mukaan, sit voi laittaa kynttilöit nii tulee kiva tunnelma :) Mut joo...... En tiiä viel mitä meinaan tehä tänää, varmaa meen Mirkun kaa seppälää. Ens viikol mantsan karttakoe ja tetin koe ensiavusta. Mun kummitäti on järkänny jonku ihme yllätyksen 10.4. vitsi jännää, et mikäköhä se o?
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti