keskiviikko 12. toukokuuta 2010

Almost summer

Ulkona on ollu koko päivän aivan ihana ilma! Kesä on tullu♥ Tänää oli iha sika kuuma. Jeee, nyt alko 4:n päivän loma ja tänää oli koko peruskoulun vika koe!:D
Kävin tänää amiksen pääsykokees, siel piti lukee joku teksti ja vastaa sen avul kysymyksii ja sit piti suurentaa resepti kolminkertaseks+haastattelu. Meni hyvin :) Toivottavasti pääsen sinne opiskelee, koska leipuri-kondiittori ois mun unelma- ammatti:D Sit ku siin haastattelijana oli kaks naista nii sit se toinen muisti mut ku kävin tutustumas tähä alaa syksyl. :) Sain tänää kans Tet-paikan, Isokydön päiväkodist :) Meil on tetti vikal viikol (3pv)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti