strawberrydream
sunnuntai 2. toukokuuta 2010
Heipparallaa
Käytii tänää Mirkun kaa Hesas vähä shoppailemas ja kattomas Adam Lamberttii ku se oli tänää Stokkal :D Tos on vähä kuvii mun ostoksist.
2 kommenttia:
Elzku
2. toukokuuta 2010 klo 20.18
pääsethän sä silti mun kaa sinne hesaan joku päivä?
Vastaa
Poista
Vastaukset
Vastaa
mmaarria
3. toukokuuta 2010 klo 8.42
Tottakai :)
Vastaa
Poista
Vastaukset
Vastaa
Lisää kommentti
Lataa lisää...
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
pääsethän sä silti mun kaa sinne hesaan joku päivä?
VastaaPoistaTottakai :)
VastaaPoista