sunnuntai 2. toukokuuta 2010

Heipparallaa




Käytii tänää Mirkun kaa Hesas vähä shoppailemas ja kattomas Adam Lamberttii ku se oli tänää Stokkal :D Tos on vähä kuvii mun ostoksist.

2 kommenttia: