torstai 12. elokuuta 2010
Täytyy kyl sanoo et amikses on mahtavaa. :D Meil on tosi rento luokkis ja tuutorit ja me päästää ain aikasemmi! :D Meil on kyl aika ihme lukkarit, joka viikko erilaine ja sit jos on joku juttu nii meil voi olla kuulemma kouluu iltasinki ja lauantaisi:O Meijän luokkaki vaikuttaa iha kivalt, 10 tyttöö ja 9 poikaa. Meijät kaikki jtn 40 hotelli-, ravintola- ja catering-alan opiskelijaa jaettii kahtee ryhmää nii en päässy mun kaverin kaa samaa mut ei haittaa enää ku oon saanu pari uutta kaverii :) Me saatii tänää jotku opiskelijaposti tunnukset keudan nettisivuille. Sit aina ku me mennää syömää nii pitää näyttää KELA-korttii :/ Kiva sit jos se unohtuu. Ja aina keittopäivänä me saadaa jälkkärii, eli tänää saatii. :) En tunne ketää silt mun luokalt entuudestaa paitsi yhen pojan joka oli mun kaa samal riparil mut ei me tunneta toisiimme. Kiva huomen pitää herää kuudelt ku koulu alkaa 8.15, tänää lähin puolelt nii meinasin myöhästyy :S Onneks meijän lukkarii tuli muutos et päästäänki jo ens viikol keittiöö ku muute ei oltais päästy kuukautee, ois ollu vaa teoriaa. Eile muute tutustuttii kattamisee ja kaikkii maailman viinilaseihi ja sellasii =D
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti