maanantai 9. elokuuta 2010
Huomen sit alkaa koulu. :/ Iha tyhmää ku kesäloma loppuu. Mut sillee kuiteski ootan huomist innol. Pitää herää aikasi ku siel pitää olla jo ysilt :( En vielkää tiiä mitkä vaatteet laitan. Kauhee vaatekriisi! :S Viime yön oli kauhee ukkone, se oli oikeesti pelottava! Mut sain hienon kuvan salamast:D Kävin toissapäivänä kampaajal, nää hiukset on ihanan väriset sellaset ruskeet ja näis on vähä punast, mut se ei oikee näy :/ Mut nää on liian lyhyet :( Haluun vanhat hiukset takas! Tai ainaki vähä pidemmät ku nää.. pikkusiskon mielest näytän silt twilihgt:n alice cullenilt. Viime torstain oli aivan mahtava päivä ku olin kaverin ja sen pikkuveljen kaa lintsil. :) Se pikkuveli tuli mun kaa rakettii! :)
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti