maanantai 31. tammikuuta 2011



Hellou :D Vika viikko menossa työssäoppimist, oikeesti eikä en haluu takas kouluu :( Töis on nii kivaa ♥ Oltii viikonloppu stadis mummin 80wee synttäreil :D Käytii lauantain enon ja pikkusiskon kaa pulkkamäes ;D mut sitä edelline viikonloppu oli kyl maailman paras♥ oltii sonjan kaa perjantain hesas, sit lauantain matkamessuil ja sunnuntain luistelemas ja pelaamas lätkää :) Oon yrittäny väsää kesätyöhakemust päiväkotii, mut se o viel vähä kesken. toivottavasti pääsen sinne♥ olin siel ysil TET:is ja siel oli tosi kivaa :)) mitäs muuta... meil ei oo vielkää alkanu "oikee" hiphop vaa meil on viel pari viikkoo jtn poppingii -.- iha perseestä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti