perjantai 14. tammikuuta 2011


Hiphop alko keskiviikkona, mut se ope ei ollu muistanu et tunnit alkaa sillo nii meil oliki 2 ihkuu sijaist ja sit ne opetti meille breikkii :D <3
Mä oon nyt ollu viikon siel kyrölän koulun keittiös työssäoppimises ja siel on aivan mahtavaa:) Ne tyypit siel on tosi rentoi ja ne hakee autol mut aamusin ja vie kotiipäi ku pääsen :) Ku mun ois muute aika vaikee päästä sinne ku eka pitäis herää 5.15 ja sit kävellä keskustaa ja siit sit 2 minaa junal. Sil johtaja tyypil on maailman ihanin auto♥ Sellane punane avoauto bemari :) Vitsi ois siistii jos vois vaa lopettaa koulun ja jäädä sinne töihi :D Oon oppinu siel vaikka mitä! Se on tosi hyvä paikka ku siel on samas keittiö eli ruokajutut ja tälläset ja sit ku se on ala-aste nii ne lapset, jotka käy siel syömäs♥ Niitte aikuisten jutut on kyl nii hienoo kuunneltavaa :DD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti