sunnuntai 20. helmikuuta 2011
Hiihtoloma jes! :) Kouluu ehti olla 2 viikkoo työssäoppimisen jälkee ja eihä se tietenkää tuntunu kivalt palaa kouluu sen jälkee. :/ Siel oli mahtavaa ja sain hyvät arvostelut, H2:sen kokonaisarvosanaks. :) Ja vikana päivänä ne osti mulle lahjan♥ sain muumimukin ja karkkii, awww :) mut koulus oli kiva to-pe ekal viikol ku olin salis iltavuoros nii oli kouluu 13-19, torstain tiskasin jtn 5 tuntii ;D ja perjantain pääsin tarjoilee :) se oli kivaa ku sai kantaa lasei tarjottimel ja kaikkee mut käsi tuli tosi kipeeks. :( opin kans avaa skumppapullon :P se oli aika jännää :) mut joo nyt takas tähä lomaa, mul ei oo oikee mitää lomasuunnitelmii mut tänää oli ihan paras päivä! oltii sonjan kaa kattomas jokerit-blues ja blues vei rankkareil 2-1 ♥ siel oli putouksen munamies ja harjakainen pudottamas kiekon :)) viime viikol alko vihdoinki se oikee hiphop ku oikee opeki oli siel♥ oli parhaat harkat ikinä! en jaksa oottaa seuraavii harkkoi. harmi et täl viikol ei oo ku on loma :( meijä palloilukerho ryhmä osallistuu säbäkisoihi ja meil on pinkit pelipaidat ;DD jes.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti