tiistai 2. helmikuuta 2010

.

Taidan olla tulos kipeeks ku kurkku on iha sika kipee :( Lähin sen takii tänää koulust aikasemmi. Miksei oo jo kesä?!?! Menee hermot ku pitää kävellä kouluu tollasis lumikinoksis! Osaaks joku muute neuvoo et mite tänne saa laitettuu kuvii?

1 kommentti:

  1. aiva, mäki_vihaan_lunta_! vois sulaa jo :(
    kuvia laitetaa sieltä ku oot kirjottamas nii siin on ylhääl niit mist voit muokkaa tekstii ja siin on sellane neliön muotone mis on pien kuva nii paina siit ja sit valitset, jos haluut koneelt tai netistä kuvan, jos haluut netisä nii laitat sen osoitteeen mistä haluut sen mut jos haluut sun koneelta ni valitset sen vaa sieltä, sitte voi määrää sen kokoa ja mihi haluat laittaa sen :D tajusitko? en oo varma kirotinko tarpeeksi selvästi :D

    VastaaPoista