perjantai 5. maaliskuuta 2010

:)

Tein eile yhteishaun. Eka vaihtoehto leipuri-kondiittori, toka kokki ja kolmas taloukoulu. :) Huomsisest tulee varmaa iha sairaan siisti päivä ku Julia voitti v.i.p. liput kielimatkojen bileisii ja se saa ottaa sinne 5 kaverii, nii mä, julia ja jenny mennää sinnee. Siel on The giant leap:n nimmarikeikka!♥ Aijon muute perustaa ruokablogin kunha keksin sille nimen :D Ehdotuksii kellää?

2 kommenttia:

  1. jääkkö kuitenki järvenpäähä, vai muutakko toiselle paikkakunnalle? :oo
    sori ei oo ehotuksii :<

    VastaaPoista