torstai 22. huhtikuuta 2010

Että sillä lailla

Olin eile Suomen tivolis Elinan kaa, meil oli tosi kivaa siel ja tällee, paitsi et oksensin 4 kertaa:( Tuli iha sika huono olo sen yhen laitteen jälkee ku mentii eka pahimpaa. Sit tänää kävin koulus terkkaril ja lähin kotii keske päivän ku tuli huono olo. Nytki oksettaa vähä:( Koko aja ku sulkee silmät nii tuntuu et maailma pyörii. Mut sit iloisimpii asioihi; meil oli terveystiedon tunnil sellane nou hätä- visailu nii oltii mun kaverin kaa parhait meijä luokast ja voitettii välipalapatukoit! :) Sit ku meil oli lauantain sukujuhlat nii sain kivasti rahaa:D Vois lähtee shoppailee. Mul oli maanantain sweet 16 synttärit=D Aloin kelaa et vähä vuodet menee noppaa, justha mä täytin 13. Meil ei ollu sillo maanantain harkkoi, ku meijän tanssiope on sairaslomal. :( Kiva, mul ja mun kaveril on viikko aikaa tehä äikän esitelmä vapaa valintaisest aiheest, tehää kai uhanalaisist eläimist:) Kaikki muut on varmaa saanu omansa jo valmiiks mut meil meni kaua aikaa miettii aihe mist molemmat tykkäis. Ja sen esitelmän pitää kestää melkee puol tuntii!:O Kauheeta, en haluis esittää sitä:( Tänää muute ku pyöräilin kouluu aamul nii sato rakeit:O Ja meillpä on muute uus naapuri, sellane punapäine mummeli:D Vaikuttaa kivalt.

2 kommenttia:

  1. voeee! rovaniemelle tulee suomentivoli vasta juhannuksena, aattelin mennä, ellei oo kesätöitä. koitaha parantua :<
    WOHOO hyvä te! :)) niinpä, äkkiä menee vuodet, tuntuu ku mäki oisin vasta järvenpäässä täyttäny sen 12v :< nii kohta 16 :D

    VastaaPoista
  2. miten mä muistan et sä oksensit vaan 2x?

    VastaaPoista