Me lähetää meijä luokan kaa huome tampereelle kaheks päiväks :D Meijän pitää olla juna-asemal viimeistää 9.25 vaik juna lähtee 9.46, sit parin tunnin junamatka. Sitte kuudeks tunniks särkkiksee, välil käydää syömäs:) Mä haluun mennä Trombii ja tornaadoo, mut en tiiä uskallanko :/ En oo enne käyny niis. Eikä mun kaveri uskalla tulla niihi mun kaa:( Sit ne ketkä haluu saa mennä delfinaarioo, mä ainaski haluun! :) Sit kuudelta hotellille, puol 9 syömää ja sit nukkumaa.
Sitte seuraavana aamuna pitää herää 7.45 -.- Kauhee aikasin!
Sit aamupalalle ja museoon, siel on joku kenkä-ja jääkiekkonäyttely.
Sit onneks meil on vapaa-aikaaki, saadaa shoppailla 3 tuntiii:D Kuiteski eksytää sinne:D Ja sit kotii.
Tulee kivaa! :)
ota sit paljon kuvia ja laita tänne!! :) jookos?
VastaaPoista