
Sofin kaa pulkkailemas :)



Sofi on iha innoissaa lumesta, se taitaa olla enemmä talvikoira ku kesäkoira:D
Eipä täs oo mitää ihmeempii tapahtunu paitsi et meil o iha sikana vapaapäivii amiksest ja nyt se kyl vähä jo ärsyttää ku oli 2 päivää kipeenä+6 päivän loma. -.-
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti