Mut joo; meil oli viime lauantain se tanssi esitys ja se meni tosi hyvin. :)
Mut mua häiritsee iha sikana ku en tiiä mikä biisi meil oli siin ja se oli tosi hyvä ;) Kukaa muukaa ei tiiä ja kysyin facebookis silt opeltki, mut eipä oo vastannu. :S
Sain vihdoinki uuden kännykän! :) En tajuu mite oon pärjänny ilma puhelint varmaa 2 kuukaut AINAKI :O



Tää viikko on ollu koulus jotenki erityisen kiva. :) keittiös ollaa oltu koko viikko ja meijä luokkalaiset on ollu mukavii (: Tänää tehtii piparkakkutaikinaa<3 Keskiviikkona meil oli 2 asiakastilaisuut samana päivänä ja ne meni hyvin. Mun ope sano et pääsisin ehk työssäoppimisee tekee poliiseille ruokaa, mut en sit pääsekkää. :( Maanantain selvii et pääsenkö fazer amicalle. Toivottavasti pääsen. Viel 3 päivää kouluu ja sit alkaa joululoma<3
Tänä jouluna me ollaa kotona vaik aina ollaa menty jouluna kellikselle, iha tyhmää :S
Haluisin jo et se hiphop alkais, en jaksa oottaaa! :) Alan siis harrastaa sitä sonjan kaa :)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti