perjantai 3. joulukuuta 2010

Kivaku tänää just ois ollu hyvä tilaisuus soittaa sinne KETO:n toimistoo, nii sit se ei tietenkää oo perjantaisi auki. -.- Oisin kysyny siit hiphop jutust ku ne ei vastaa mun palautteesee. :S Oon muute nyt kirjottanu iha sika usein tähä blogii, sain vähä inspist ku luin muitte blogei :D




Sofi ja luu


Noi vaatteet laitan vissii meijä tanssiesityksee :) (paitsi en tota farkkupaitaa) Eile oli kivat harkat, ku se toinenki ryhmä mis mun kaveri on nii oli siel. Pitää vaa oppii viel kunnol ne liikkeet :DD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti