




Sofi sai joululahjaks tollasen kanan (:





Ihanaa ku on loma, oon nukkunu melkee joka päivä ainaki yli yhteentoista :)
Joulu meni kivasti vaik oltiiki tää joulu kotona.
Kävin pikkusiskon kaa tos yks päivä stadis aleissa, löyty varmaa miljoona paitaa ja huivi :D Sit keskiviikkona tehtii sonjan kaa muffinssei ja niist tuli hyvii<3 Tänää on uudenvuodenaatto (: Aattelin valvoo koko ens yön :P

Tollasen lilan huivin löysin, makso vaa 3 euroo





Ei kommentteja:
Lähetä kommentti