maanantai 12. heinäkuuta 2010

Hot & Sunny

Espanja voitti MM-Kisat!!!!!!!! Jes jes jes :)
Ihanaa koko loppu kuukaudeks on luvattu tosi lämmintä!!! :)
En oo kyl vielkää päässy uimaa :S
Olin kaverin kaa tänää rannal; otettii aurinkoo ja uitettii jalkoi vedes:D Oli lämmintä vettä.
Ja nii joo tilasin tänää niit kokkivaatteit sielt BB-fashionist =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti