maanantai 5. heinäkuuta 2010

Täs on näit kuvii

Mun ekat biksut_:D
Seppäläst
Käsikoru vaa 2e!

Kirpparilt löyty noi 2 paitaa=D

Clas Ohlson:ilt sai kaks tollast aurinkotuolii vaa 14,94E <3

Ehkä maailman siisteimmaät kengät! Vaa 24,95E :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti