strawberrydream
maanantai 5. heinäkuuta 2010
Täs on näit kuvii
Mun ekat biksut_:D
Seppäläst
Käsikoru vaa 2e!
Kirpparilt löyty noi 2 paitaa=D
Clas Ohlson:ilt sai kaks tollast aurinkotuolii vaa 14,94E <3
Ehkä maailman siisteimmaät kengät! Vaa 24,95E :D
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti