maanantai 26. heinäkuuta 2010


Joo ei mul oo yhtää tuotenäytteit:D

Kävin tänää Elzkun kaa Hesas, käveltii siel jtn 5 tuntii enkä ostanu mitää. :D Tänää ne mun kokkivaatteet tuli postis, ne on ihanat♥ Ja just oikeen kokoset. Laitan joku päivä kuvii. Oon jo hankkinu kaikki 3 aluks tarvittavaa kirjaa, makso yhteensä joku 150e ja noi vaatteet 171,20e =/ No onneks ei tarttenu ite maksaa:D Vitsi mua ärsyttää ku en oo käyny tänä kesänä uimas vaik on ollu ennätys kuuma :O Ihanaa, et helteet jatkuu viel <3 Enää 2 viikkoo lomaa :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti