lauantai 17. heinäkuuta 2010







Käytii tänää pikkusiskon, äidin ja kummitädin kaa Lahessa. Ostin koululaukun, tollasen vyön ja paidan. Sit tos on kans kuva piknikist.
Ens viikoks mennää sitte taas maalle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti