
Tää makso vaa kympin by H&M

Toi paita oli vaa 4,90E GT:s


Käytii eile kattomas perheen ja enon kaa HJK-VPS jalkkispelii, siel oli iha kivaa :D HJK voitti 3-0 =) Sitä enne käytii Raxis syömäs ja ostamas pikkusiskolle PUMA-laukku. Tää viikko on ollu aika kiva ja menny tosi noppaa ku oon ollu jonku kaverin kaa melkee joka päivä. :) Enää huomisest viikko lomaa. :( Meen Mirkun kaa huome hesaa ostaa koulutarvikkeit. Ja sit meen joku päivä lintsille kaverin ja sen pikkuveljen kaa. :)
ihana toi hmn paita ! :)
VastaaPoista:)
VastaaPoista